Startsida

torsdag 22 januari 2015

67. Fingerfärdig (22 av 365)



13 kommentarer:

  1. Vilken bra lösning. Jag spelar själv, så jag vet hur fingerfärdig man måste va �� hi hi . Kul och kreativt fotat.

    SvaraRadera
  2. Härlig bild... fartfylld! Och gitarristen visar verkligen prov på fingerfärdighet. Fint fångat!

    SvaraRadera
  3. Jag spelar också gitarr så det gäller att hänga med med både höger och vänster hand och vara fingerfärdig. Din gitarrist ser ju ut att vara snabb i fingrarna. Härlig fart med högerhanden:=)

    SvaraRadera
  4. Mmm fingerfärdig behöver man vara. Jättefin fartfylld bild

    SvaraRadera
  5. Så läcker tolkning! Gillar skarp rörelsen i den ena handen!

    SvaraRadera
  6. Har alltid önskat att jag kunde lära mig spela ett instrument, men så fingerfärdig är jag inte.

    SvaraRadera
  7. Bra tolkning på temat. Önskar man va lika fingerfärdig.

    SvaraRadera
  8. Det är en dröm att kunna vara så fingerfärdig med ett instrument. Tyvärr är jag helt omusikalisk

    SvaraRadera
  9. Härligt engagerad bild. Hela kroppsspråket skriker musiker. Fint med rörelseoskärpan - gillar :)

    SvaraRadera
  10. Perfekt tolkning - önskar att jag ägde den fingerfärdigheten ;)

    SvaraRadera
  11. Bra tolkning av temat. Gillar att rörelsen syns i högerhanden.

    SvaraRadera