Startsida

lördag 9 maj 2015

6. Andningshål (129 av 365)

I Snösätra industriområde, Rågsved är det tillåtet att måla graffiti och förra året var det ett event som jag missade (hade ingen aning om det), men i år så var jag dit när det gjorde en Remake av målningarna. Över 100 graffitikonstnärer deltog under två dagar -  även utländska konstnärer fanns på plats. Det var en stor happening och det var så roligt att se och uppleva all kreativitet.
Här kan du läsa mera
Du kan gå med på en vandring där, som Stockholms läns museum anordnar den 13 juni!
Tim Timmey har skapat denna nos - kolla vattendropparna!


7 kommentarer:

  1. Wow vilken fin målning och snyggt fotat! Passar perfekt till temat.

    SvaraRadera
  2. Så himla bra målat! När graffiti ser ut sådär tycker jag det är helt ok.

    SvaraRadera
  3. Så kul, där skulle jag också velat vara! Du frågade vilket ord jag tagit bort, jag har läst reglerna och tror inte man måste ange det längre????? Jag har inte bytt ut något men det kanske var fel??? /Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad kul att se och många är otroligt skickliga.

    SvaraRadera
  5. O du vilken häftig målning. Mycket skicklig konstnär. Graffiti när den är som bäst.

    SvaraRadera