Startsida

onsdag 18 november 2015

202. Måsar (347 av 365) - Eget tema



8 kommentarer:

  1. Skön bild som får mig att längta till varma sommardagar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kanske ser ut som sommar men det är den 17 oktober ;-))

      Radera
  2. Men visst längtar man till sommaren när man tittar på denna sköna bild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kanske ser ut som sommar men det är den 17 oktober ;-))

      Radera
  3. Mycket sommarkänsla här... skön bild!

    SvaraRadera
  4. Fin bild men hur fick du till "måsar" av 202 Mått???? Förlåt mig nu såg jag att det var "eget tema" Gillas skarpt, hoppas det kommer med nästa år.

    SvaraRadera
  5. Vad många måsar! Sommarkänsla i bilden.

    SvaraRadera
  6. Oj, så fin bild med sommarkänsla.
    Jag vill tacka dig för ringarna igen. Jag fick dem idag och alla var hela. :)
    Skulle gärna ge dig nåt mer för dem, men skickar en STOR, VARM kram i alla fall <3
    Jag är otroligt tacksam och glad över din fina gåva.

    SvaraRadera